marți, 28 iunie 2016

Fail sau nu ?

Multi dintre noi am avut relatii minunate, pline de satisfactii, in care partenerii s-au indragit, respectat, s-au ajutat reciproc,, au experimentat diverse trairi impreuna si au invatat anumite lucruri fiecare despre propria persoana. Uneori, fiindca unul dintre cei doi trebuia sa se mute, sau  ca relatia s-a racit treptat din diverse motive, sau unul din cei doi s-a schimbat in asa maniera incat cei doi nu se mai vedeau compatibili . relatia a trebuit sa ia sfarsit. Dar asta nicidecum nu inseamna ca totul a fost un esec. Faptul ca unii privesc toate relatiile prin care au trecut ca niste relatii esuate mi se pare gresit. Mi se pare ca priveaza de respect bucuriile, satisfactiile si tot ceea ce cei doi au invatat in relatia respectiva. Au crescut impreuna pana la un moment dat, iar apoi au decis sa mearga mai departe fiecare pe calea lui . Daca le privim ca si esecuri, se creaza o imagine gresita si deprimanta despre ceea ce la un moment dat exprima ceva frumos pentru ambele persoane implicate .

         La un moment dat am incercat un " parteneriat amoros " cu o tipa total altfel decat as fi crezut ca mi se potriveste. Si m`a invatat cat de important este pentru mine sa am un partener cu inclinatii artistice, care apreciaza frumosul sub forme pictate sau cantate , care apreciaza cartea mai mult ca filmul. Stiam aprox de la bun inceput ca pe termen lung nu avem nici un viitor. Dupa cateva luni mi s-a confirmat banuiala,si incet am luat`o fiecare pe drumul sau. N-a fost usor, insa pana la urma asta era alegerea cea mai buna pentru amandoi . Sigur, la prima analiza am putea clasifica asta drept un esec, insa nu orice relatie care se termina trebuie clasificata astfel.  Inainte sa facem asta, trebuie sa analizam putin cele intamplate. Am invatat multe unul de la celalalt, iar la sfarsit am iesit amandoi din relatie cu o versiune mai buna a noastra.

        Cand ne gandim la o relatie din trecut, ar trebui sa ne gandim inainte sa o catalogam drept esec. Poate a fost reusita cat a tinut. Ar trebui sa ne permitem sa ne bucuram de amintirile placute , nu sa le ingropam .

       Tocmai ce am iesit dintr`o tentativa de relatie care a dat rateu pana la urma, si m`a lasat iar dezorientat .Din nou, stiu nici acum ce voi face sau ce vreau cu adevarat sa fac. Incerc, inca, sa ma gasesc.
 Am plecat in cautarea mea dar m-am pierdut undeva pe propriul drum iar acum nici macar nu mai sunt in stare sa ma intorc.
Sunt de mult timp deraiat de pe orice directie, astfel incat acum nu mai stiu daca pasii pe care ii fac, ma vor duce inainte sau inapoi...
Iar daca va fi vreodata sa ma regasesc sper sa nu fiu acelasi individ pierdut care sunt acum. Insa regrete nu am multe. Continui sa fiu optimist, sau poate doar naiv....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu