marți, 8 iunie 2010

asteptand



Mi-am dat seama ca unul dintre verbele care ma caracterizeaza cel mai bine e "a astepta". Trec prin viata asteptand mereu cate ceva. Mai angoasanta decat asteptarea nu cred ca e decat tacerea, tacerea aceea care se lasa greu atunci cand tu ai mai multa nevoie de raspunsuri. Atatea intrebari fara raspuns, atatea raspunsuri care asteapta o intrebare.
Si totusi, am atatea motive de fericire. De ce? Pentru ca asteptarea ma face mai puternic .. pentru ca cineva mi-a daruit un zambet azi (si sunt foarte sensibil la zambete ) ... pentru ca (re)invat cuvinte pe care le uitasem ... pentru ca si azi imi hranesc sufletul cu frumos ... pentru ca cei dragi s-au oprit in suflet, si vor ramane.
De ce sunt fericit? pana la urma , habar nam :D
dar sunt, si asta conteaza la maxim acum, cel putin eu asa consider.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu