miercuri, 23 iunie 2010

ia stai putin....

Imi cam pierd concentrarea cu fiecare zi care trece. In fiecare seara imi spun ca de maine voi fi mai "rau" cu clientii mei. Ca voi fi mai "tzigan" sa spun asa, ca voi fi exact cum trebuie sa fii cand lucrezi in vanzari.Insa se pare ca varful de forma maxima a trecut deja. Se întampla exact ceea ce ma temeam ca se va întampla. Oricat de mult as incerca sa dau totul... nu-mi iese, simt ca ma impiedic la mal...

Am umerii grei, picioarele refuza sa mai alerge, respiratia ma ineaca în loc sa ma ajute. Muzica... nici ea nu mai este de partea mea. La timp... nici nu vreau sa ma mai gandesc. Cred ca am nevoie de o pauza...sau de o schimbare. De obicei o schimbare, de preferat ar fi in bine....imi aduce un plus de entuziasm, de motivatie...sau daca tot veni vorba...de o motivatie am nevoie, mai mult ca sigur.dar care ar putea fi aceea !?

Mi-e teama, dar stiu ca asta ma va ajuta si mai mult....


De la mine pentru mine:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu