marți, 29 iunie 2010

nimic



prea multe nu vreau sa scriu, doar ca`mi trebuia un motiv sa postez clipul acestei piese ce ma obsedeaza, de ieri, de cand sunt rapus la pat de gripa mea, si anume gripa porcului...so, tipic otto bolnav, shed si`mi plang de mila, si oftez in gol, fara sa fiu auzit de cineva...mai bag o pastilutza, mai un ceiuletz, o ciorbica de legume, o mancarica, un bigmac :))

so here it is, postul despre nimic, si, cum amintisem intr`un post mai vechi, despre teoria profesorului meu din facultate , despre faptul ca daca incepi sa scrii, poti scrie despre nimic, pana te plictisesti...asta si fac...
ah, si jah bless licentele ioanelor, jah bless ca 9 se`ntoarce acasa, jah bless ca`i fain afara, si eu stau in casa si`mi pusca venele pe frunte, jah bless baia fierbinte cu sare ce`o voi face in urmatoarea ora, jah bless vara, viata , jah bless petrecerea de sambata din juice, ipodul (ms 9), palariile altora, prietenii, oamenii, cainii si pisicile, bancurile de genu "pe malul unui lac, o femeie mulge vaca. In apa se vede invers" .....
si iata cu boala`mi scoate sentimentele prin sudoarea ce`mi izbucneste din pori, multumita coldrexului ce mi`a fost recomandat cu atata caldura de domnisoara roscata de la farmacie....
Sentimete, cele care slabesc fiinta umana. Sentimentele sunt ceea ce ne fac pe noi sa fim... oameni, si sa vedem lumea in culori. Sufletul este vazut ca fiind partea noastra slaba. Partea care ne facem vulnerabili. Sufletul este pumnul strans fluturat prin aer, este diferenta dintre roboti si creatorii lor. Sau cel care naste aripi de ceara pentru ca apoi... Icar stie.

ete unde`am ajuns, de la un simplu impuls de a scrie ... nimic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu