joi, 3 decembrie 2009

...

infloresc copacii. cerul e roz :))
sunt bine dispus, in sfarsit. pentru ca`mi pot lua gandu` putin de toate tampeniile la care am avut timp sa ma gandesc in ultima vreme.

trecand pe langa un grup de elevi de liceu, azi, mi`am adus aminte cate griji si probleme aveam pe vremea aia. Aveam o gramada.gen, ma plictisesc, cu ce dracu ma imbrac sa ies p`afara...gen n`am bani, ia sa vad: ala vine d`alea, parca lu` alalalt ii trebuia fix asa ceva.ia vinde du` adu` ... nici o treaba n`aveam p`atunci.
Pe vremea cand zareai o gagicutza, la coltul blocului, si te apucai sa`i povestesti pana o convingeai sa mergi cu ea la un tec, te prefaceai parca mult mai bine ca te intereseaza tot ce`ti povesteste. Atunci cand sarutai niste buze reci, seara, si simteai furnicaturi in stomac... erau vremuri frumoase. Insa nu le apreciam atunci.
Tocmai de asta , ma gandesc, ca si acum, vremurile ce le traim, trebuie sa le apreciem, pentru ca , inca, adevaratele probleme nu au aparut. Au aparut cateva, dar nesemnificativ pe langa ce mai urmeaza.... asa ca , voi incerca sa profit cat mai mult si de vremurile astea.Prea mult timp am pierdut plangandu`mi de mila ...
si exact cand zicea si alexandra, ca trebuie sa se termine odata, chill....s-au si terminat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu