sâmbătă, 12 decembrie 2009

ce sa zic?

ii asa de bine , cand toata lumea se baga.
te bagi?
ii mult mai bine, daca toata lumea se baga.
te bagi?
sar putea sa te trezesti
intro casa frumoasa
cu o nevasta frumoasa
si sa te intrebi.
cum dracu am ajuns aici?
ciuciu` soare, cand ea ii plecata
nu`i cald cand ii plecata.
ciuciu` soare, cand ea ii plecata
si sta cam mult, de fiecare data cand pleaca.
ma`ntreb cam pe unde.i acu
si cam cat sta.
ciuciu` soare, cand ea ii plecata
si casa asta nu`i "acasa"
de fiecare data cand pleaca.
stiu stiu stiu stiu stiu, stiu , oh da, stiu
stiu cand ii plecata
tot timpul sta mult.
de fiecare data cand pleaca
de fiecare data cand pleaca
de fiecare data, mhm, uuuhh... cand pleaca.
ziceai ca ai nevoie de mine, sau cel putin asa am crezut.Amintirile`mi bat la usa.am vazut filmul asta de milioane de ori.Eu am l`am scris si l`am regizat.refuz sa mai fac greselile ce le`am facut ieri.
Imi place sa cred cas mai puternic acum.Adevaru`i ca stiu, ca inca mai confund trecutu cu prezentu`. tat` ce am avut , noi2, am transpus intr`o imagine, care`mi bantuie retina, ori de cate ori incerc sa fac un pas inainte.
Undeva.
Iarta`mi egoismul, voi fi recunoscator daca poti
uita nepasarea mea. Se zice sa iertam, dar sa nu uitam.ce a fost inainte.refuz sa fac greselile ce le`am facut ieri.sunt greselile de ieri.
te miscai ca mierea, in visele mele, azi noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu