joi, 3 decembrie 2009

obscur....

Si intr-o zi va disparea fara urma lasand in urma bagaje de amintiri si o mare prapastie in sufletul meu :
Slefuieste-mi inima si pastreaz-o intr-o vitrina .
A , nu uita sa o stergi de praf, te rog!
Putea sa fie mult . Nimic nu a fost .
Liniste . Asculta-ti inima! Simti cum iti vorbeste ? Glasul ei lin si dulce te transporta in alta lume . Fiecare picatura de sange pe care o transmite spre corpul tau iti aminteste de sfarsit...sau poate inceputul
Tot ce traiesc s-a transformat in boala cronica.
Azi timid....demult eram altfel.
Drumul presarat cu imagini goale si vorbe in vant nu se mai sfarseste.
Mi-am inchis intr-o cutie amintirile care m-au bantuit pana acum . As putea zice ca am ramas doar cu un mare gol . Va multumesc ca vreti sa ma ajutati sa il umplu....dar nu e de ajuns .
Toamna aduce cu ea tristete, amintiri , nostalgia vremurilor trecute , lucruri care nu pot fi ignorate dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne imbatam cu ele . Sufletului nu ii place sa stea mult timp in rama tristetii , altfel se vestejeste si nu uita.....sufletul nu e regenerabil .
nu vad lumina...unde se ascunde?
sub pasii tai marunti!? sau poate nu caut eu unde trebuie
nu nu...nunu..nunu...nunu!nu!nu1!1
..................................
intre goluri .... fac plimbari prin locuri nemaivazute..
miscari solitare.
tu eşti altfel făcută decât mine. tu mă înspăimânţi.
tu eşti un monstru. mi-e frică de tine.
ai lucruri pe care eu nu le am. ai sâni, de pildă,
ai tupeu.
ai o grămadă de rochii, ai rude cu grade universitare.
şi, doamne cum îţi picură părul până pe şale
ca un camion fructexport, fantomatic şi moale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu