luni, 14 decembrie 2009

Legen.da

am auzit si eu legenda ingerasului din varful bradului de craciun, legenda pe care o transmit la randul meu mai departe:

era o iarna grea, geroasa, mos craciun era bolnav, renii aveau toti gripa, elfii erau in urma cu lucrul si, colac peste pupaza, venise si soarca in vizita. cand ii era supararea mai mare, apare si ingerasul cu un brad in brate.
- mosule, mosule, am gasit cel mai frumos brad din toata padurea. unde sa-l pun?
- nu stiu mai ingerasule, lasa-ma ca-s obosit, suparat, bolnav.
- hai mosule, spune-mi… unde sa-l pun?
- lasa-ma ingerasule ca mi-a venit si soacra in vizita.
- mosule, dar uite ce frumos e. nu e pacat sa nu-l asez undeva, la vedere? hai spune-mi, spune-mi, unde sa-l pun?
- stii ce?! baga-ti-l in cur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu