sâmbătă, 5 decembrie 2009

cep ulam ea

iar si iar aceeasi chestie: mahmureala! e parca o pedeapsa pentru cei ce exagereaza.E o chestie care creaza echilibru.Ti`a fost prea bine aseara? na, acu sa`ti fie rau in aceeasi masura, da`te dreq! stii vorba aia: "cui pe cui se scoate" !? mai pe romaneste, imi e rau de mor, si acum, dar deseara, dupa prima bere, o sa`mi revin miraculos! si se da si fara retzeta :D

in alta ordine de idei, am dat de o piesa, prin multitudinea de "giga" de muzici ce`o am pã aparatu asta, de care uitasem in totalitate, chiar daca mi`am propus sa nu se intample chestia asta, pentru ca`mi super place piesa asta.Ma face sa ma simt slab si puternic, fericit si furios in acelasi timp. si cu asta inchei...ma arunc inapoi in pat, sa`mi mai incarc putin bateriile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu