marți, 29 decembrie 2009

dulce - acrisor

guess i was wrong. Nu`i bine sa ai multi prieteni, dar nu`i bine sa ai nici putini.sau , defapt, ii ok sa ai putini prieteni, si buni...dar sa mai ai si cativa amici.ca doar d`aia exista termenul. Daca ai prieteni putini, e posibil sa`ti legi timpul liber de prea putine persoane, si atunci poate aparea riscul de a deveni sufocant.sau stresant.ceva de genu asta oricum....so. intru in noul an cu gandul de a`mi intari relatiile cu prietenii care`i am acum, si sa`mi acord mai mult timp MIE.
asta inseamna in primul rand sa ma stabilizez financiar.
chestia asta la randul ei
presupune sa nu mai ies atat si
sa nu mai abuzez de alcoolu` asta afurisit.
ca`mi inghite si putinii bani care`i am.
mai departe, sa ma las de fumat orice.
de tutun m`am lasat. urmeaza sa ma las de toate.

si nu in ultimul rand, vreau sa acord mai multa atentie jobului, atunci cand sunt la lucru. cand sunt la lucru, sa fiu acolo 100% , iar cand termin, sa ma detasez complet.
asa cu jumatati de masura, nu fac bine nici una nici alta.

si inca un lucru, poate, sa nu`mi mai pese atata de ce cred altii de mine.
cand am ceva de zis, zic. Chiar daca poate nu le convine altora.fuckem` all :D

inchei aici deocamdata, cu doleantele ce le am de la anul ce vine.

mai las si pe maine.


sh` acu, partea muzicala, usor dulce-acrisoara,
e servita de cei de la the verve .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu