duminică, 13 decembrie 2009

un stimul sensibil

… puncte, puncte. Cuvinte scrise aiurea pe-o bucata de spatiu alb. inca odata, si-nca odata si-nca odata si-nca odata pan’ la sfarsit.
ce`mi trece prin gand azi?
mi`am amintit de "sindromul segafredo", cum ii spune alexandra....
despre cum alergam zi de zi sa infaptuim acte sociale pentru a ne pozitiona intr-un arbore al nevoilor in lume. Alergam sa gasim o bresa in sistem (deja vorbesc ca Neo) sa ajungem cat mai sus in ierarhia nemiloasei societati. Alergam sa participam la diverse meeting-uri pentru a ne vedea lumea si a deveni relevanti. Mancam la Mc` ca asa`i cool, chiar daca KFC ii mult mai supermega shmen.
si cu ce ramanem din tot ce strangem?
Social, socializare, antisocial….pana si pentru mine cel care am scris aceste idei este greu sa trag o concluzie. Orgoliu, egoism si pozitionari asa pot descrie relatiile in prezent ale societatii…traim pentru a ne pozitiona si pentru a ne hrani orgolii cretine si pentru a ne hrani egoismul de care suntem ai dracu de mandrii ca-l avem, altfel nu l-am hrani cu atata grija.

Parca ma simt ciudat ca spun asta, dar ma sperie faptu ca , parca...nu`mi mai pasa asa tare de chestiile astea. Si poate de asta ma simt singur uneori. Nu mai am chef sa ies din casa, sa fiu atent cum imi inchei camasha, sa fiu atent sa nu am scame, sa nu imi stea parul aiurea, sa`mi stea basca bine pe cap. Ma doare`n cur...vreau sa fac chestii care ma fac sa simt ca traiesc, nu sa stau pe scaune si sa povestesc aiurea, sa beau cafele, si sa ma joc de`a privitu`n jur....

o fi vantul schimbarii de vina :D

Un comentariu:

  1. mie mi-e foarte greu in lumea de azi. simt ca ma sufoc, simt in aer doar indiferenta, nepasare, superficialitate, aroganta.Si patesc ca pana si cele mai valoroase lucruri ale mele sa fie patate de aceste 'calitati'.
    in plus,EL, nu mai este alaturi de mine.

    RăspundețiȘtergere