duminică, 27 decembrie 2009

prieten + sufixul ie




"If you judge people, you have no time to love them."
Mother Teresa

Fiind duminica, am cam chilluit pacasa azi, ceea ce e super placut mai ales dupa un maraton de 5 zile, sau mai bine zis de 5 nopti, in care m`am otravit cu fel de fel de una alta...si atunci, duminica stau si cuget.la un moment dat, inevitabil ajung la prieteni.la cei care`i am sau la cei care nu`i mai am sau poate nu i`am avut niciodata.La persoanele care conteaza, si la cele care nu.La principiul de prietenie in general.
Paradoxal, acum, avand doar prieteni cat pot numara pe degetele de la o singura mana, ma simt mult mai bine decat pe vremuri, cand aveam o duzina.Ma simt mult mai satisfacut, mai "imprietenit" decat vreodata.E de exersat si cu prietenia asta, dar dupa ce te prinzi, e super bine. E de mare ajutor.Si cand ai prieteni adevarati, pe care se presupune ca ii admiri,persoane care au un oarecare echilibru in viata lor, printre altele, atunci acestia parca te ambitioneaza sa te ridici la asteptarile lor, sa faci sa fie totul bine in viata ta, si sa ajungi sa gasesti si tu acel echilibru care`l au ei, si sa faci cumva sa fii si tu admirat de ei la randul tau.Un "bravo" de la un prieten,spus la momentul potrivit, si aprecierile de orice fel din partea prietenilor, pentru mine inseamna enorm.
Si, prietenilor, de multe ori incerc sa le dau sfaturi.Ce si cum cred eu ca ar fi ok sa faca, sau sa nu...ce si cum cred ca le`ar fi mai bine.Sfaturi, pe care le acord cu maxima bunavointa si fara nici un fel de alte intentii.Nu nu desconsider, nu manipulez, si mai ales, nu judec.
am citit odata, cu ceva timp in urma, un text al lui Mircea Eliade despre prietenie, care contine multe adevaruri, si pe care, vreau sa`l postez aici,acum.
Nu neaparat pentru a`l impartasi cu habar n`am cine, ci si pentru mine. Am acest "film" in minte, cum ca oricum nici dracu nu citeste ce tot ce "zgariu cu cheia in masa asta" numita blog...si peste cativa ani, le voi reciti eu si`mi voi aminti tot ce ma macina pe vremuri...termin cu tot bla bla`ul asta, si daca sunteti interesati de acel text al lui Eliade, il puteti gasi Aici

Iar incheierea muzicala mi`o face Guess Who, un tanar roman, de care acum aud prima data, si daca va aparea tot cu piese ca asta, o sa aibe un fan in plus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu