miercuri, 14 octombrie 2009

bulangeala...

E miercuri seara, si porcaria incepe sa fie tot mai mare.Ploua deja de aproape 48 de ore.prin tzara ploi si furtuni, la Piatra Craiului deja`s blocaje din cauza zapezilor, in Cluj cica ninge ca`n Decembrie. Vremea asta ma da peste cap.Ma culc devreme, ma trezesc devreme, cu trupul deprimat si interes minim fatza de ce`i p`afara.caut printre anunturi degeaba...toata lumea cauta dulgheri, lacatusi mecanici, frezori, sudori, soferi categoria C pentru transport extern, agenti de paza....nimic interesant printre randuri....azi parca am fost ocupat, si totusi iar n`am facut nimic.ce`i de facut? toti alearga, toti fug cu umbrelele`n maini parca spre o destinatie, dar sigur niciunul nu stie exact incotro! Plin de masini cu geamuri aburite , din care se aud doar injuraturi....si toti fortzeaza culoarea galbena, dorind sa ajunga undeva unde, odata ajunsi, se`ntreaba ce "caut aici defapt?!"

"vreau sa ma pierd,bãg....vreau sa beau,stai,nu!, vreau sa fiu cool,sa ma droghez, sa fut femei, barbati, copii, animale, tot, sa pierd bani la jocuri de noroc, sa zic "ce faci barosane?" si chestii de astea...dar eu....stau! " as vrea sa fiu Tyler Durden in Fight Club : "It's only after we've lost everything that we're free to do anything" ...

mai vedem maine, ce putem face din ceea ce am vrea sa facem....

Un comentariu:

  1. Vreau sa beau...stai, nu! :)) Asta-i pentru insiders, huh?
    Very deep... serios. Si eu ma intreb destul de des: "Ce caut aici defapt?" .Da nu-mi raspund, ca-mi place misterul. Nu-i bine sa sapi prea adanc in tine, ca poate dai de fund (si nu ma refer la cur)...

    RăspundețiȘtergere