vineri, 9 octombrie 2009

vamos a la ..... bratca




incep sa ma obisnuiesc cu blogareala asta.sa scriu cateva idei, pentru mine, sa le pun de`oparte aici, cum face tanti lenutza cu compoturile`n spaitz. zambesc...sunt in concediu.teoretic de luni, practic de azi.
si totusi plec.plec in munti.plec cu prieteni.prieteni vechi, si prieteni noi.cu oameni cu care ma voi simti bine,uit de oras, uit de futaiul in cur, uit de aparate foto,uit de ceas si calendar...m`as fi bucurat sa mai unii, care nu prea au cum...dar e ok si asa.ma voi simti bine! imi impun :D
ma retrag in diaspora, o scurta abstinenta de la online`eala...ma retrag la brazi, veverite pufoase si ratzushte salbatice.phew....va fi mirobolant. fetele maruntzesc legumele, ceaunul pregatit, eu "crap" iar lemnele, si ma ocup de cartofi.mancam ca spartii, apoi ne retragem la texas holdem pan`la rasarit, votka buna si nori de fum de duhan .partea proasta`i ca eu m`am lasat.dimineata iar vom fi toti beti, si toata lumea "all in" pana paraseste masa.iar ne`njuram de mame,tatz si sfintz, zei si zeitze...ne amenintzam, facem scandal....sincer, abia astept...fug la dush chiar acum....apoi accelerez spre bratca. :D

"fa`ma maaaama ce n`am fooost
vanatooor si shef de post.
vanator la caprioaree
shef de post la domnishoareee! "

PS: azi, cosmin, agentu de pe zona beiushului, dupa ce`a scuipat vorbele alea super bune gen
"bah, nu sta niciodata in curu gol in fatza pulii sculate, ca o patzesti" si
"binye amu, da nu potz fi si cu botu uns si cu clisa intreaga"

azi a mai zis una: "ba otto, futz - nu futz, vremea pulii trece" .
super bun omu asta :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu