miercuri, 14 octombrie 2009

conced` ....

astept de vreo 2 ani de zile un concediu, in conditiile in care pot numi concediu o perioada mai lunga de 7 zile in care nu fac nimic pt cooperativa! am avut in primavara un mini conced de o saptamana, pe care nu prea l`am simtit...am fost pana la cluj, n`a fost rau deloc..dar a fost super scurt.
Acu is intr`o perioada, s`o numim concediu, in care habar n`am cu ce sa fac in timpul liber.M`am intalnit azi cu cativa "tovarash" la o cafelutza in Kokoon, tovarash de breasla, care`s si ei relativ in concediu, si i`am intrebat ce dracu am putea face! raspunsul a fost ceva de genu "just go with the flow", nu`ti fa planuri, ca apare intotdeauna ceva! pana la urma, adunam mixeru, tobele, drum`machine`u, orga, si facem un mic studio la lorin acasa....vedem ce iese! who knows....ca asa nu se mai poate: ieri atat de obositor a fost sa nu fac nimic, incat m`am culcat putin dupa ora 20....

apropos de toate astea, mi`am adus aminte de ceva:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu