sâmbătă, 24 octombrie 2009

C2H5OH

Cam asta am consumat aseara, iar, in cantitati deloc neglijabile.Inca o seara de vineri, din care 20% e stearsa din memorie, sau poate chiar mai mult...Inceput dragut in juice,cu flori, pentru noemi, ca a fost ziua ei.Ne`am adunat o mana de oameni.Prima sticla de votca s-a dus destul de incet.mai o glumitza, mai un "si tu ce`ai mai facut?" , small talk.s-a dus prima sticla, apare a 2-a, apare si tortul , si momentul in care se canta acel " multi ani traiasca " care mie personal nu`mi place deloc.bine`nteles ca am fost singurul care nu s-a ridicat sa cante, poate e un gest urat, asta e.in sfarsit.a 2-a sticla deja curge bine.Se aude si un "la sec", si normal ca m`am bagat si eu! la sec a fost, si a mai urmat unul in scurt timp.incepe sa`mi fie cald.deja, dezinhibati la maxim, toata lumea se simte bine. Am cunoscut si o dom`shoara, dragutzica foc, am spus cateva bancuri, printre care si cele aparute mai jos.L`am spus ala hardcore, cu nasterea Lui Iisus.aiiai..de fiecare data fac asta.Am plecat din juice, nici nu mai stiu cat era ceasul.Am ajuns prin blue, lords, columbus.deja abia puteam vorbi.am ajuns si acasa, intr`un final, la 7am.Am dormit pana la 15.si de atunci imi tarasc corpul prin casa, ca o rama. Parc`ar fi duminica, asa ma simt.Tre sa fug, fac un dush, mananc, si o iau de la capat...ma tot intreb, cand o sa ma scarbesc odata !? inca nu, asta e sigur.

si clipul:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu