vineri, 16 octombrie 2009

am timp.....

Ma enerveaza realtivitatea asta a timpului....nu dai doi bani pe el, ca ai destul, zici tu...can`colo te trezesti ca , n`ai nici macar o zecime din cat ai avea nevoie.Acu ca am un mic "respiro"...si apuc sa mai citesc ceva, imi dau seama ca`mi place. Si`mi amintesc cat timp aveam.Si nu faceam nimic cu el.Iar acu parca`i prea tarziu.nu mai poti fi autentic, ca vorba aia, te toaca salariile si impozitele si ratele, progresul tehnic si toate cacaturile astea. Si ma simt destul de ok acum, la lumina veiozei, citind o carte, si ascultand in surdina Eva Cassidy....linistit.Ca asa`s eu...mai disident uneori.
Iar de maine,iar, incerc sa ma transform in acel caine care musca in stanga si in drapta, fara alegere si fara menajamente...sa fiu letal, si rece! Hardore that is!
Azi jazz....maine TMbase i hope....
"Avem timp" pentru toate, spunea Octavian Paler....

blogareala asta`i tare ciudata...azi scot una d`asta cu versuri si ganduri, maine iar una`n cur.si tot asa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu