joi, 8 octombrie 2009

dupa cum spuneam, voi fi un blogger ca la carte, care trece pe aici sa`si descarce bagajul de ganduri, sa se calmeze si pentru ca nu are in fata cui sa`si verse galeata cu probleme, o face aici, in fata tuturor....cu alte cuvinte, voi strapunge sfera veveve`ului si va voi povesti cum o iau eu "in cur" zilnic....
Azi, la fel ca si ieri, dar parca totusi putin al`fel, am luato`n cur.Am luato`n cur de la superiorul meu direct, si de la superiorul lui...deci, sa recapitulam: doi superiori mi`au dat`o`n cur. Regula 9 spune ca "Sexul anal nu este neaparat un act de dominare si de supunere" , ei bine, in cazul meu cam asa a fost azi.au jucat poker pe spatele meu, facand rocada : cand unul cand celalalt! mi`au traso bine, si m`au trimis "pe plantatie" sa`mi fac treaba. Nu prea mai stiu cat o sa rezist in conditiile astea. Lucrez in vanzari, unde cei mai perversi sunt cei care o duc cel mai bine, unde una dintre regulile de baza e "dog eat dog".unde tre sa zambesti in fatza omului, inainte sa`i infigi cutzitul in spate.Iar acest lucru nu`mi vine deloc ca o manusa, dar deloc.Si asa, am ajuns sa fiu din cel mai bun dinte colegii mei, azi cel care are poza de buletin pe bullseye`ul de pe boardul` de darts. a.m.r 1 zi.o zi si voi fi in concediu. Concediul prin definitie, e o perioada in care scapi de orice stres de la job.lucru care mai mult ca sigur nu o sa se intample...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu