miercuri, 7 octombrie 2009

introducere

Blogul, ca si concept, e ceva nou pentru mine....dar in acelasi timp, e o chestie care totusi imi atrage atentia .... iar daca intru`ntr`o discutie cu vreo guda, si ea ma intreaba dac a am blog, si eu raspund nu, exista riscul ca ea sa ma considere "uncool" si sa`mi pun stampila pe frunte, ceea ce nu vreau sa se intample, asa ca , iata, incep si eu sa fiu un blogger`.....
de ce "in cur" ? sunt 2 cuvinte ce le rostesc tot mai des, in diferite contexte, si surprinzator , sau poate mi se pare doar, se si potriveste in multe contexte....si evident, fiind nevoit sa`mi botez bloggul , a fost primul lucru la care m`am gandit.
Ca si antet, o sa va prezint 10 reguli pe care trebuie sa le stiti despre " in cur " , ca asa e frumos, dupa care, periodic, voi scrie una alta, despre mine, viata mea de cacat, ce am facut si ce nu, ce mi se intampla, poze despre toate astea, poate si poze cu curul` meu...cine stie...voi fi un blogger ca oricare altul. dupa cum spuneam , cele zece porunci ale unui "moise" caruia ii place in cur:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu