joi, 22 octombrie 2009

cine sapa groapa altuia, ii gropar....

Cica cine sapa groapa altuia, cade el in ea.asta`i una. Plus mai sunt o gramada de bullshituri de genu, care n`au nici o noima, nici un strop de adevar, nici o utilitate societatii. Observ, in ultimul timp, tot mai multa rautate in jur.Si in trafic, si la magazin, si la coada la paine, la serviciu....peste tot.Si exista , din cate vad eu, doo variante pentru a fi castigat: ori esti hardcore, ori esti lingau. Din pacate sunt inconjurat la serviciu de o gramada de lingai, care asa`si fac viata usoara, stand cu superiorii, ascultandu`le bullshitu despre povestiri de la vanatoare, pana la a le face cumparaturile pentru sotiile lor, sau razand cu mare pofta la bancurile lor tampite, ca pana si un prescolar spune bancuri mai inteligente si haioase. in fine....toate astea ma imping cu o forta uriasa spre a deveni hardcore, insa nu e asa usor pe cat am crezut.Chiar daca am de pierdut daca nu devin hardcore as soon as possible...
And that reminds me: in ebraica, este o vorba, o credinta mai precis...si anume tikkun olam , care spune ca lumea a fost sfaramata in milioane de bucati, iar datoria noastra, a oamenilor, e sa le adunam si sa refacem lumea, sa facem o lume mai buna.
Acu nu vreau sa o dau prea tare in filozofii....dar din pacate lumea e din ce in ce mai rea. Si sper sa pot fi si eu ca ea, cat mai repede....
si clipul, ca doar nu e postare fara clip....guess what...change of plans...:D



si totusi, sunt pe lumea asta atatea lucruri frumoase, care trebuiesc vazute si traite,si pe care trebuie sa le vad/traiesc si eu. cum ar fi Thailanda de exemplu.daca ma gandesc mai bine, imi place sa`mi traiesc viata...asa cum o fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu