joi, 22 octombrie 2009

joi....

exact.e joi.dupa miercurea ciuc, inainte de vinerea mare. si ce !? la fel de bine putea fi si ieri joi, sau maine...sau marti! toate`s la fel deja de mai bine de o saptamana. zilnic same shit..nimic! trec zilele inspaimantator de repede, si deja, pe ici pe colo, se fac planuri pentru revelion....deja !? de cativa ani incoa, circa 7 ani, nu`mi fac planuri.Fie ce`o fi.tot timpul in ultimele 2-3 zile, sau chiar in ultima zi, aflu ce si unde si cum si cu cine. Au fost vremuri, cand erau mese cu parintii de craciun, mese cu socrii, apoi de revelion cu prietenii ei/mei la munte,la apartamentu` lu aia, sau alu` ala...eram tineri.Sandwichuri cu pateu si castravetz, cu cascaval, cu rosii, angeli pentru fete, stalinskaya pentru noi, masculii...eram tineri.toate astea au trecut odata cu ea,ea care`mi ridicase stafeta la un nivel sub care incerc de ani de zile sa nu cobor, sa nu cad.Stateam si vorbeam, aveam ce, orice faceam, nu exista timp sa spuna unul dintre noi "uite cat se facu ceasu, e deja tarziu ". Imi placu. Ma simteam bine.Acum, nu ma simt nicicum.Nu se mai intampla nimic. vorba aia, ce sa zica sufletul meu existentialist, si tabacit oarecum, lipsit de disponibilitate!? pentru ca atunci cand spui ca erai undeva, faceai ceva, ar trebui sa mentionezi ca te simteai asa s`asa si pe dincolo.dar nu ma mai simt nicicum.Ma simt bine in compania a 2-3 persoane, si cand iesim, uit de tot ce`mi fute meciu.si atunci nu vreau sa pierd vremea, sa incep cu pickup lines an` shit.pentru ca ma simt bine cu ei.dar daca nu atunci, atunci cand !? is foarte contradictorii chestiile astea. plus ca, unii spun ca nu au pretentii, si e mai bine asa.Mie din pacate`mi e foarte greu sa trec peste acele pretentii.Uneori mi se pare ca nu am dreptul sa am pretentiile care le am de la oameni , mi se pare ca nu am nimic de oferit in schimbul lucrurilor pe care le astept de la ceilalti. Si totusi, am pretentii. Si probabil de asta sunt/ma simt atat de singur momentan, pentru ca sunt.
I got to get my head straight. Set my priorities .... dar deocamdata, viata mea e un calvar. iar daca nu ar fi asa, propabil m`as plictisi de moarte ...

era sa inchei, si sa uit de " clipul zilei "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu