marți, 20 octombrie 2009

iauzi....

am eu proasta impresie ca daca e sa scriu ceva, tre sa fie o multime de litere, sa aibe consistenta, sa spun ceva cu adevarat! nici vorba, nu e asa....nici dracu nu citeste oricum ce scriu aici, asa ca pot folosi locul asta ca o punga in care vomitz daca`ti e rau, in care scuipi tot ce ai pe gat....iar daca totusi citeste cineva, acel cineva ma poate cunoaste mai bine decat daca ne`am intalni pe strada si m`ar saluta cu acel "ceau, ce faci?" chiar daca`l doare fix in cur de ce fac si cum mai sunt....nu suport acest salut! ce fac? de cand te intereseaza ce fac? si mai patesc uneori sa ma si opresc dupa ce`l aud ca ma`ntreaba " ce faci? " si stau si observ ca prostu ca el nici nu se oprea din mers, si tot eu sunt cel ce se simte prost, ca ete acu m`am oprit sa`i povestesc lui ce fac? de ce? uite ca`l doare fix in cot!
dupa cum spuneam , pot spune orice, pot fi serios, sau mai neserios ca eclipsa din 2000. you dont give i rats ass....
deci voi posta orice, oricand, oricat...si ce`mi place mie cel mai mult? muzica...deci, ori de cate ori e o piesa , ce simt eu ca vreau sa o impart cu cineva, cu acel cineva care din greseala a fost purtat de vant pe aces blog, pai uite ca am sa o postez aici.intre doo povesti despre cur si "in cur".
prima, hai sa fie ce`a care`mi incanta acu` winampu ... si anume:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu