luni, 3 mai 2010

revino-tz


Asculta mai multe audio Muzica

am iesit sa-mi iau o bere. privirea intoarsa inspre interior. afara, puleti si curvistine. asfalt si masini. nimic de vazut. nu stiu de ce, dar am intors privirea si am plimbat-o pe-afara: copaci verzi, tufisuri verzi. PRIMAVARA. am zambit, mi-am purtat mana peste frunze. am zambit. m-am uitat la degete. pline de praf. praf negru. m-am futut pe el de zambet.
fost-am mut weekendu asta. Uneori un mic reset nu`ti face decat bine.Eu mi-am formatat hardu` original, low level chiar, weekendul asta.Si am avut grija ca toata lumea sa observe chestia asta. Suncuiush, ne vedem la anu`, si mai muti :D
Insa de acum incolo, ar trebui sa urmeze o cura de detoxifiere masiva.No more alcohol, no more nimic.trebuie sa incep iar sa alerg,ca n`am mai fost de 1 saptamana.
Trebuie sa`mi bag mintile`n cap, tre sa`mi gasesc o viitoare nevasta, tre sa ma asez la casa mea.E timpul. Oi fi iar pe filmu asta, poate`mi trece, dar acu continui cu el, sa vad ce iese :D
Mi-am scris mii de jurnale ale constiintei ce ma mustra cateodata pe niste regrete umane, asa cum fac acum din nou. E inevitabil, si benefic.
si poa` ca de azi reiau si blogaritul.Who knows.
peace out!

P.S: multumesc alecsa, si multumesc patriciei si al ei prietene :D
vioricaaaaaaa, hai ca iara`i bai !

Un comentariu: