duminică, 16 mai 2010

duminica




... sunt curios care este primul cuvânt care le vine în minte celor care ma vad, nu ca m-ar interesa foarte mult... sunt doar curios.

auzisem candva, pe vremea facultatii, de la un profesor, ca daca asezi in fata ta o coala alba si un stilou, poti scrie o poveste doar din inertie.toata lumea poate sa scrie.doar sa`si lase gandurile sa se transpuna singure pe acea coala, sa se scrie singure.

Poti scrie orice, oricand, oriunde. Momentan nu vroiam neaparat sa spun ceva, sa scriu ceva pe acest mirobolant blog. Doar sa scriu. si chestia asta se si vede. Scriu de obicei pentru ca peste un o luna, un an, zece ani, sa ma pot intoarce in timp prin aceste postari, si sa`mi amintesc cu mai multa sau mai putina placere, cam ce`mi trecea mie prin minte intr`o zi oarecare. E ok conceptul asta de blog.mai ales cand stiu ca nu`l citeste multa lume.simt ca pot scrie orice, fara sa`mi pese daca cineva ma judeca dupa cele scrise sau nu.
Nu o fac for them honeyz, n`o fac ca sa arat cam cat de sensibil sunt. O fac ca`mi face placere. o vreme n`am mai facut-o, pentru ca`mi spusese cineva ca pare a fi o chestie destul de juvenila. n`am mai scris o vreme, apoi am uitat complet sa(-mi) mai revin.

am stat azi si m`am gandit, si mi`am fixat unul dintre singurele obiective pe anul asta: vreau sa ma duc in vama vara asta, neaparat. VREAU VREAU VREAU.

Un comentariu: