miercuri, 12 mai 2010

azi n`am nimic interesant de spus...



Trebuie sa fie ceva la care ne gandim in fiecare zi. Tu, ca si mine, ai sigur o dorinta care inca nu s-a implinit . O ai de ceva vreme si ai ajuns sa te gandesti ”oare cat mai dureaza?”. Am avut o gramada de rabdare pana acum..a trecut ceva vreme…asta insemna ca nu se va implini niciodata…sau “trebuie sa am rabdare?”Timpul se masoara diferit cand este vorba de rabdare..dar oare ne putem controla timpul daca ne controlam rabdarea?
Trebuie sa ne impunem un inteles diferit rabdarii. Noi il intelegem ca fiind o stare de calm, de autostapanire, uneori de indiferenta. .Insa sunt stari foarte greu de controlat. Dar, daca nu i-am spune ”rabdare“ si i-am spune “uitare”…nu cumva lucrurile ar fi mult mai simple?
Nimeni nu vrea sa inlocuiasca termenul cu un asemenea cuvant, deoarece suna a renuntare. Uitare insemna a sterge definitiv din memorie. Dar, ni se intampla ca uitam dar dupa o perioada de timp ne trezim cu mirarea “uitasem de asta! Cum de mi-am adus aminte!?”. Memoria reactioneaza la stimuli. Si face asta intotdeuna..! Un pic de incredere in aceasta capacitate a corpului nostru…poate aduce intelesul dorit asupra “rabdarii”.
Deci, plecand de la ideea ca uitam dar nu definitiv, si ca ne vom aduce aminte atunci cand un stimul dorit de noi ne surprinde, putem sa avem cea mai mare incredere in uitare. Chiar mai mult ca in memorie!
Un exemplu este atunci cand ne dorim o atentie din partea unei persoane. Nu o primim si astfel ne propunem sa uitam. Atunci cand se intampla sa primim atentia, ne aducem imediat aminte, fara ca sentimentele sa aibe de suferit. Este ca un fel de conservare a sentimentelor prin uitare. Iar tocmai din acest fapt ii putem atribuii termenul de rebdare.
Asa cum “a renunta” implica “a uita”, asa “a renunta” implica “ rabdare”. Deci putem spune ca a avea rabdare insemna a renunta. Dar iarasi acest lucru nu trebuie inteles in forma lui obisnuita, ci trebuie privit din punctul in care renuntarea insemna uitare implicit conservare.
In univers “Nimic nu se pierde, totul se transforma”.

defapt, n`am nimic interesant de spus azi...

deja incepusem sa`mi doresc sa`mi faci cafea in fiecare dimineata.
si numai mie.atat.

" I aaaam the king of buuullshiit :D "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu