vineri, 28 mai 2010

pact cu Viata



Tu stii viata, esti tu asa simpatica de felul tau. Eu cred ca noi doi am putea fi prieteni. Mai ai tu uneori aureli, ca toata lumea, dar de te uiti mai aproape la tine, esti chiar frumoasa, mancate-ar focu’.
Hai cu mine la o cafea.
Nu? Tu nu bei cafea? Ca te scurtezi?
Ei bine, hai dar la un ceai in Noir. O sa-ti placa. Ai sa-ti vezi odraslele dintr-un alt unghi.
Care scaun il vrei? Care masa? La geam e frumos, miroase a soare.
Uite, Cristina`ti va face un ceai. Si mie o cafea.stie ea cum ne place.
Si ea te place, sa stii!
Auzi, dar hai sa fac un pact cu tine viata.
Eu ti-oi zice despre planurile mele de viata,iar tu vei fi de acord.Ce zici?

Tu invata-ma cum zboara vantul. Cum moare iarba.
Cum trec anii. Cum ne rabzi. Cum ne iubesti.

E bun ceaiul cu tine. Vrei sa-ti iau o briosa? Tu nu mananci briose? Esti pe dieta? Tii post? Nu? Dar hai la mine acasa. Am sa-ti fac clatite.

Am si jazz, trip hop, si cele...orice`ai vrea, nu duci lipsa.
Acasa e mic, dar e cald, si e lumina. Tie o sa iti placa acasa.
Tu cu ce mergi? tramvai, taxiu? sau ai masina?
Mergem pe jos.
Eu ma descalt.
Tu povesteste-mi despre tine. Eu am sa te ascult.
Hai sa fim prieteni, vrei? Ca-ntre oameni.
Ca-mi esti draga, de obicei. se mai intampla sa ma superi.
Sa`mi pui ganduri rele`n brate.
Dar de obicei, imi esti draga. Imi esti draga`n weekend, mai ales. Cand ies in parc, cand ies in lords, cand ies sa`mi trec gandurile pe pereti, cu al meu auriu creion, pe maculatoare galbene, ori albe ... verzi. cand ma`ntalnesc cu ai mei prieteni, despre tine povestim. Am sa te rog, stii tu, prietena mea Kilenc. o stii? am s-o chem sa te asculte, s`o asculti si tu, dar atent, da? Iti va spune si ea planurile ei, si s-o asculti, sa fii de`acord, ochei ?
Eu am sa te iubesc. Eu pot iubi uneori. Tu sa ma lasi. Eu te-oi iubi.
Si cand ti-o fi urat de mine, ai sa ma parasesti. Eu n-am sa ma supar.
Eu am sa-ti duc dorul.
O fi frumos dorul de tine.
Hai si-om face un pact cu tine viata ... hai !?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu