marți, 4 mai 2010

incotro?



Principala trăsătură a caracterului meu: Imi vin mai multe in minte, nu vreau sa para ca ma laud.
Calitatea pe care o prefer la un barbat: Hotararea/ambitia.
Calitatea pe care o prefer la o femeie: Puterea.
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: Calmul.
Principalul meu defect: Ma plictisesc relativ repede.
Ocupaţia mea preferată: sa fac orice, dar cu prietenii.
Visul meu de fericire: Tot mai mult merg spre liniste si calm alaturi de cineva cu care sa impart aceasta linste si acest calm.
Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: Sa nu mai fiu de folos nimanui.
Ce-aţi vrea sa fiti: Vreau doar sa fiu.
Tara în care as vrea să trăiesc: Momentan imi vine`n minte Scotia
Culoarea preferată: Verdele.
Floarea preferată: Cicoarea.
Pasărea preferată: Vrabia.
Prozatorul meu preferat: Nichita Stanescu
Poetul meu preferati: Bacovia, Mircea Cartarescu
Eroul meu preferat: N-am un erou.
Eroina mea preferată: Nici atat.
Compozitorii preferaţi: Multi.
Pictorii preferaţi: Salvador Dali, Joan Miro
Eroii din viaţa reală: parintii mei.
Eroinele din istorie:mai multe.
Bautura şi mâncarea preferate: tofu, lazagna, paste carbonara, vinul rosu sec
Numele preferat: Cristina.
Ce detest cel mai mult: Sa nu fiu luat in serios.
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Ce sa le mai faci mortilor?
Fapta militară pe care-o admir cel mai mult: Sunt multe exemple, de obicei ii admir pe cei care risca totul.
Darul natural pe care-as vrea sa-l am: Desenul.
Cum as vrea sa mor: Batran si implinit.
Starea de spirit actuala: visator
Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: Cele care nu ma privesc.
Deviza mea: Traieste clipa...

sunt confuz, mai nou, defapt iar.nu stiu ce vreau,pe cine mai precis. adica se pare ca stiu, iar cand ajung sa fac ce mi`am propus, i get cold feet again and again.habar nam ce`i cu mine.Judec prea mult unele chestii.atata le tot judec si procesez pana devine mult prea tarziu. As vrea sa fiu mai spontan, si sa nu ma trag atat pe cur, sa nu gandesc si sa nu iau hotarari in locul altora.Sa`i las pe ceilalti sa`si faca o parere despre mine , fara sa incerc sa`i conduc eu la parerea ce vreau eu sa si`o faca despre mine. sa ma las placut, si sa nu dau la oparte persoanele ce se apropie de mine.

incotro !?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu